اموزش هیرو آلچمیست (Alchemist)

آموزش هیرو (Alchemist)

باسلام خدمت تمام دانشجوهای سایت استیم سِل در این جلسه با آموزش یکی دیگر از هیروهای دوتادو درخدمت شما عزیزان هستیم بنام آلچمیست (Alchemist)

این هیرو از هیروهای نزدیک زن میباشد که وظیفه کری (Carry)کردن تیم رو دارد. Alchemist نیاز به فارم زیادی دارد و ساپورت تیم وظیفه دارد تا شرایطی رو فراهم کند تا بتواند به اندازه کافی یا حتی بیشتر فارم کند. معمولا این هیرو در لاین Safe lane  بازی میکند ولی به تازگی از این هیرو به عنوان ساپورت در لاین Off lane نیز استفاده میشود.

 

لول ها و نحوه استفاده ازانها

لول اول یا (acid spray) :


این لول بصورت محوطه ای بوده و به ترتیب 475/525/575/625 از محوطه را اسیدی میکند. این اسید باعث میشود تا هرکسی در ان محوطه است damage  دریافت کند و از armor ان نیز کم شود. مقدار damage این لول به ترتیب 20/25/30/35 بوده و میزان armor که کم میکند به ترتیب 4/5/6/7 میباشد. این لول به مدت 16 ثانیه روی زمین میماند و شما میتوانید هر 22 ثانیه از این لول استفاده کنید . این لول به ازای هر بار استفاده به ترتیب 130/140/150/160 تا mana مصرف میکند. از این لول میتوان برای سریع فارم کردن, اذیت کردن هیروی حریف و کم کردن armor همه هیروهای حریف در درگیری ها استفاده کنید. این لول تاثیری بر روی tower ندارد.

 

لول دوم یا (unstable concoction) :


کار کردن با لول نیاز به زمان بندی خوب و پیش بینی نسبتا دقیق دارد به این دلیل که وقتی این لول را فعال میکنید به مدت 5 ثانیه فرصت دارید تا آنرا به طرف هیرو حریف پرتاب کنید . اگر نتونید این کارو انجام دهید این لول روی خودتان اعمال شده و شما به مدت 4 ثانیه stun میشوید. نکته ای ک در این لول وجود دارد این است که هرچی دیر آنرا به طرف حریف پرتاب کنید, هیروی حریف هم بیشتر damage  میخورد و هم مدت بیشتری stun میشود. اگر شما این لول رو در 0.5 ثانیه مونده به انفجار به سمت هدف پرتاب کنید آن هیرو به ترتیب به مدت  1.75/ 2.5  /3.25 /4 ثانیه  stun میشود به ترتیب 150/220/290/360 تا damage هم دریافت میکند. نکته ی دیگر راجب این لول این است که شما برای پرتاب کردن این لول نیاز به هدف مشخص دارید ولی اگر هیرویی دیگر کنار هدف شما باشد ان هیرو نیز stun میشود چون این لول یک محوطه ی کوچکی نیز در بر میگیرد. وقتی این لول را فعال میکنید تا قبل از پرتاب این لول شما به ترتیب مقدار 5%  / 10%  /15%  /20% سریعتر حرکت خواهید کرد. به ازای هر بار استفاده از این لول مقدار 100mana از شما کم شده و هر13 ثانیه یکبار میتوانید از لول استفاده کنید . پیشنهاد میشه اگر از این هیرو به عنوان ساپورت استفاده میکنید, اول این لول رو بگیرید به همراه لول یک این هیرو یا (Acid spray). چون یکی از وظایف ساپورت اذیت کردن هیروی حریف است و شما میتوانید با این دو لول به راحتی اذیت کنید ولی سعی کنید بیشتر از لول دو استفاده کنید.

 

لول سوم یا (Greevil’s Greed):


این لول بصورت passive  میباشد یعنی نیازی به فشردن دکمه ای برای فعال کردن آن نیست. طرز کار این لول به این صورت است که شما به ازای هر کریپ unit)) که میزنید پول اضافه تری دریافت میکنید. به ازای هر unit شما 3 گلد ( gold) اضافه تر دریافت میکنید. این لول قابلیت stack شدن دارد یعنی اگر شما 5 unit پشت سرهم بزنید به شما 15 gold اضافه میدهد. حداکثر gold که به هیرو میدهد به ترتیب 15/18/21/24 میباشد.نکته ای که این لول دارد این است که اگر شما به مدت 36 ثانیه اصلا unit نزنید یا هیرویی نکشید این لول به مرحله قبل از خودش برمیگرده . مثلا اگر شما به 24 gold اضافه برسید و به مدت 36 ثانیه unit نزنید, این 36 تبدیل به 3 نمیشود. بلکه به مرحله قبل از خودش برمیگردد و 33 میشود. چون همونطور که گفتم این لول به ازای هر unit سه تا سه تا پول اضافه میدهد و به مرحله ای میرسد که به ازای هر unit به شما 24 gold میدهد که برای ایتم بندی سریع خیلی کاربردی و مفید است. نکته دیگر راجب این لول این است که اگر شما bounty rune بردارید به ترتیب به شما 1.5/  2  / 2.5 / 3 برابر پول اضافه میدهد. یعنی اگر به یار های شما 111 تا پول بده به شما 333 تا میده.

 

لول چهارم (chemical rage):


این لول فقط و فقط روی خود هیرو فعال میشود و باعث میشه که هیرو سریعتر heal بشه و جونش پر بشه, سریعتر حرکت کنه و سریعتر اتک بده. این لول به مدت 25 ثانیه روی خود هیرو فعال میشه و مقدار جونی که میده به ترتیب 50/75/100 است, مقدار افزایش حرکت به ترتیب 40/50/60 بوده و میزان سرعت اتک دادن را به ترتیب به 1.2  / 1.1   /1 کاهش میده. از این لول میتونید برای فارم سریعتر,  برای پر کردن جون خودتون , برای درگیری و برای push دادن سریع استفاده کنید. این لول وقتی فعال شود افکت های بد را از خود برمیدارد.

 

Aghanim shard:


با خریدن این ایتم به هیروی شما یک لول جدید  به اسم (berserk poision)اضافه میشود. این لول همانند لول چهارم هیرو میباشد با این تفاوفت که این لول را میتوان هم روی خود هیرو و هم روی یارهای خودتان استفاده کنید.این لول به مدت 10 ثانیه به روی هیرو می ماند, 50 تا attack speedمیدهد, 40 تا hp regen میدهد و مقدار 30 تا به سرعت حرکت کردن شما می افزاید. مقدار 125 تا mana مصرف میکند و شما می توانید هر35 ثانیه یک بار از این لول استفاده کنید.این لول هم برای ساپورت کردن و هم برای کری کردن مناسب است. نکته ای ک این لول دارد این است ک این لول مثل لول چهارم افکت های بد را از هیرو بر میدارد.

 

Aghanim’s septer:

با خریدن این ایتم شما میتوانید این ایتم رو به یار های خود هدیه دهید. توجه داشته باشید که فقط با این هیرو شما قادر به انجام اینکار هستید.به ازای هر بار که این کار را انجام دهید خود هیرو نیز damage و spell amp بیشتری دریافت میکند.

 

نحوه ایتم بندی برای هیروی (ALCHEMIST) :

:SUPPORT

ARCANE BLINK,ARCANE BOOT,BLINK,AGHANIM SHARD,SILVER EDGE

:CORE

RADIANCE, BOOTS OF TRAVEL, SILVER EDGE,SATANIC,BLACK KING BAR, MONKEY KING BAR

 

این هیرو تنوع ایتم بندی زیادی دارد و هر بازی بستگی به موقعیت شما و هیرو های حریف دارد.

ثبت آگهی فروش

برای فروش اکانت یا آیتم خود با قیمت مناسب اقدام به ثبت اگهی کنید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

مطالب مرتبط

keyboard_arrow_up