آموزش هیروی بریو مستر ( BREWMASTER)

باسلام خدمت تمام دانشجوهای سایت استیم سِل در این جلسه با آموزش یکی دیگر از هیروهای دوتادو درخدمت شما عزیزان هستیم بنام BREW MASTER.

این هیرو یکی از سخت ترین هیروهای بازی بوده و معمولا از این هیرو به عنوان یک هیروی offlaner استفاده میکنند. از آنجایی که کار کردن با این هیرو سخت است, پیشنهاد میشود اول چند روزی با این هیرو تمرین کنید تا تمام لول های این هیرو دستتون بیاد. این هیرو برای شروع درگیری و زنده ماندن با احتمال بالا و همچنین تاثیرگذاری در فایت بسیار کاربرد دارد.

لول ها و نحوه استفاده از آنها:

 

لول اول یا (THUNDER CLAP) :


وقتی شما از این لول استفاده کنید هیرو شما به زمین میکوبد و به هر کسی که اطرافش باشد  damage وارد میکند. میزان damage که وارد میکند به ترتیب90/160/230/300 میباشد. هر کسی که از این لول damage بخورد, هم سرعت ضربه زدن(attack speed) و هم سرعت راه رفتنش (movement speed)کم میشود. میزان attack speed که کم میکند به ترتیب 25/35/45/55 بوده و مقدار movement speed که کم میکند به ترتیب 25%  /  35%  /  45%  /55% میباشد.این دو افکت به مدت 4 ثانیه روی هدف ماندگار است. این لول به ازای هربار استفاده از شما 90/100/110/120 mana کم میکند و شما میتوانید هر 13 ثانیه یکبار استفاده کنید. شما میتوانید از این لول برای کشتن unitها و برای راحت تر کیل گرفتن استفاده کنید ولی سعی کنید به موقع استفاده کنید چون مقدار mana زیادی نسبت به خود هیرو مصرف میکند .

لول دوم یا (CINDER BREW) :


وقتی شما از این لول استفاده میکنید, یک محوطه ای را الکل میریزد و این هر هیروی حریفی که در این الکل باشد به مدت 5 ثانیه به ترتیب24%  /  28%  /  32%  / 36% از سرعت حرکت کردن آن کم میشود. به ازای هر بار استفاده از شما 50/60/70/80 mana کم میکند و شما میتوانید هر 20/17/14/11 ثانیه یکبار از این لول استفاده کنید.نکته ای که در این لول وrmoجود دارد این است که اگر هیروی حریف الکلی شده باشد و هیروی یار شما به هیروی هدف یک افکت بد بزند یا خودتان به هدف لول یک بزنید. هیروی حریف به مدت 3 ثانیه  damage میخورد. میزان damage که در کل این 3 ثانیه هدف میخورد به ترتیب75/150/225/300 میباشد.

لول سوم یا(DRUNKEN BRAWLER) :


این لول به تنهایی به سه بخش مجزا تقسیم میشود و فقط و فقط روی خود هیرو تاثیر گذار است و همچنین لول دوم این هیرو تاثیر مستقیم در این لول دارد. با هر بار زدن این لول رنگ آن تغییر میکند و هر رنگی ویژگی های خودش را دارد. کلا سه رنگ دارد ( قرمز,آبی و سبز) که در ادامه توضیح داده میشود:

بخش اول یا (EARTH BRAWLER) :

وقتی این لول به رنگ سبز تبدیل شود هیروی شما به ترتیب 1/3/5/7 armor دریافت میکند و damage کمتری میخورد, همچنین به میزان 5%  /  10%  / 15%  /20% از لول های magic ( مجیک) نیز کمتر damage میخورد وقتی شما لول دوم رو بزنید تمام این افکت ها 3 برابر میشود. یعنی مثلا هیروی شما به جای 7armor , 21armor دریافت میکند .

بخش دوم یا ( storm brawler) :

وقتی این لول به رنگ آبی باشد هیرو شما به ترتیب 15 %  / 20%  / 25%  / 30% evasion میگیرد یعنی مثلا احتمال 20 درصد وجود دارد که اتک های هیروی حریف روی شما خطا برود و شما damage نخورید. همچنین باعث میشود تا هیرو شما به ترتیب 5%  /  7%  /  9% / 11% سریعتر حرکت کند. با زدن لول دوم این هیرو این افکت ها 3 برابر میشوند.

بخش سوم یا ( fire brawler) :

وقتی این لول به رنگ قرمز باشد احتمال 24% وجود دارد که اتک های شما به ترتیب 145 %  / 160 %  / 175%  / 190% شدیدتر (crit) بخورد. با زدن لول دوم این افکت ها 3 برابر میشوند.
همینطور که میبینید این لول ویژگی های بسیار زیادی دارد و نیاز به تمرین زیاد دارد. چون شما باید با توجه به موقعیتی که قرار دارید رنگ این لول را مطابق با شرایط عوض کنید. مثلا موقع فرار کردن رنگ آبی کاربرد بیشتری نسبت به رنگ قرمز دارد.یا مثلا موقع درگیری رنگ قرمز نسبت به رنگ آبی کاربردی تر است.

لول چهارم یا (PRIMAL SPLIT) :


با فعال کردن این لول هیروی شما به تبدیل به سه عنصر میشود که هر کدام ویژگی خودشان را دارد, این لول سخترین لول این هیرو بوده و نیاز به تمرکز بالا و تمرین زیاد دارد.نکته ای که در این لول وجود دارد این است که اگر این سه عنصر بمیرند هیروی شما نیز میمیرد و اگر حتی یکی از آنها زنده بماند هیروی شما بعد از 16/18/20 ثانیه دوباره به حالت اولیه خودش برمیگردد. به ازای هر بار استفاده از شما 125/150/175 mana کم میشود و شما میتوانید هر 140/130/120 ثانیه از این لول استفاده کنید. ویژگی های هر عنصر را در ادامه توضیح خواهیم داد:

عنصر اول یا ( earth) :

این موجود در بازی به رنگ سبز میباشد. شما میتوانید با این موجود به هدف سنگ پرتاب کنید که این سنگ به ترتیب50/100/150 damage وارد میکند و هدف را به مدت 2 ثانیه stun میکند. شما میتوانید از این لول هر 5 ثانیه یکبار استفاده کنید. این موجود ضربه ای توسط لول های حریف دریافت نمیکند و فقط با اتک خوردن از جونش کم میشود . همچنین شما میتوانید با earth به تاور(tower) های حریف به ترتیب 90/180/270 بیشتر damage بزنید.

عنصر دوم یا ( fire) :

این موجود به رنگ قرمز میباشد و تنها ویژگی ای که دارد این است که در سریعترین حالت ممکن حرکت میکند یعنی با movement speed550 و به هرکسی ک اطرافش باشد به ترتیب 25/50/75 damage وارد میکند.

عنصر سوم یا ( storm):

این موجود به رنگ آبی است. سه لول مجزا دارد که با لول اول شما میتوانید به unit هایی که هیرو های حریف در زمین ظاهر میکنند 1000damage  وارد کنید. دقت داشته باشید که فقط به unit  های هیروهای حریف نه خود هیرو. با لول دوم شما میتوانید هیروی حریف را توسط گردباد به مدت 6 ثانیه در هوا نگه دارید. با این لول هرچیزی به غیر از هیرو را به هوا بفرستید به مدت 20 ثانیه در هوا میماند.با لول سوم شما غیب میشوید و سرعت حرکت کردن شما افزایش می یابد. اولین اتکی که به هدف بزنید از حالت غیب بیرون آمده و به ترتیب 140/200/260 damage اضافه به هدف میزنید.
پیشنهاد میشود که از این لول برای شروع درگیری یا هنگام فرار استفاده کنید و در زمانی که بهش نیاز ندارید به هیچ وجه ازش استفاده نکنید چون شما تقریبا هر 2 دقیقه یکبار میتوانید از این لول استفاده کنید که زمان نسبتا زیادی هست.

Aghanim’s shard :

با خریدن این آیتم به لول سوم شما یک لول دیگر اضافه میشود و به لول چهارم شما یک موجود دیگر اضافه میکند. لول سوم شما با این آیتم رنگ بنفش هم میگیرد که باعث میشود شما وقتی با خود هیرو به هدف اتک میدهید, هدف به مدت 2 ثانیه 25 % کندتر حرکت کند . همچنین به هیروی شما مقدار 20% status میدهد یعنی مقدار جون و mana این هیرو را افزایش میدهد. وقتی لول دوم شما فعال باشد این افکت ها 3 برابر میشوند. به لول چهارم یک موجود بنفش نیز اضافه میکند. یک لول دارد و با فعال کردن این لول محوطه ای را damage میدهد و هر کسی ک در آن محوطه باشد به ترتیب 20 %  / 30%  / 40% کندتر حرکت میکند و به مدت 2.5 ثانیه disarm میشود یعنی توانایی اتک دادن ندارد.

Aghanim’s septer :

با خریدن این آیتم شما میتوانید از لول چهارم خودتان دوبار بصورت متوالی استفاده کنید و هر موقع ک خواستید میتوانید به حالت اولیه خودتان برگردید( منظور از هر موقع تا قبل از تمام شدن زمان اصلی خودش است) که همان 16/18/20 میباشد.

آیتم بندی مناسب برای ( BREWMASTER) :

:Core

phase boot , echo sabre , overwhelming blink , assault cuirass , aghanim’s septer , bloodthorne

:Offlaner 

power trade , blink , aghanim’s septer, refresher orb , arcane blink , black king bar

این هیرو از هیروهای سخت بازی حساب میشود .پیشنهاد میشود بعد از مطالعه درباره این هیرو حتما چندین بار با این هیرو تمرین کنید. اگر با این هیرو بتونید حرفه ای بازی کنید اکثر بازی ها خواهید برد.

ثبت آگهی فروش

برای فروش اکانت یا آیتم خود با قیمت مناسب اقدام به ثبت اگهی کنید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

مطالب مرتبط

keyboard_arrow_up