فرم فروش اکانت PS (پلستیشن)

قبل از ثبت اگهی مطالب زیر را بدقت مطالعه بفرمایید

  • مبلغ هزینه وساطت وبسایت 10% از هرطرف معامله هست.
    مثال: اگر مبلغ اکانت توسط شما 10,000تومان وارد شود مبلغ داخل سایت 11,000تومان منتشر میشود و وجه دریافتی شما پس از تحویل و احرازهویت 9,000تومان خواهد بود.
  • درصورتی که اکانت شما داخل سایت بفروش برود از طرف ادمین سایت با شما تماس گرفته خواهد شد با شماره 09332872374 و ایدی تلگرام @Chargmaster و هماهنگی های لازمه انجام و شرایط را برای شما توضیح داده خواهد شد لطفآ مشخصات را با نام مستعار سیو کنید هر مراجعه ای بنام ما بغیر از مشخصات ذکرشده کلاهبرداری است.
  • شما برای دریافت وجه خود پس از تحویل کامل اکانت ملزم به احراز هویت هستید نحوه احراز هویت ارسال عکس کارت ملی-برگه درحال اقدام کارت ملی یا شناسنامه همراه با عکس کارت بانکی که قصد دارید وجه به آن واریز بشود برای ادمین وبسایت ارسال فرمایید(درصورت دردسترس نبودن مدارک شما میتوانید مدارک یکی از اعضای خانواده را ارسال بفرمایید هردو تصویر باید بنام یک شخص باشند).
    نکته:مدارک اهراز هویتی شما نزد سایت امانت میماند و به هیچ وجه به شخص یا اشخاصی ارائه نمیشوند و فقط درصورتی که اکانت پس از فروش اکانت و دریاف وجه توسط شما برگشت بخورد و شما پاسخگوی خریدار نباشید به خریدار ارائه میشود برای مراجعه به مراجع قانونی و جبران خسارت از شما
    مهم:اگر به هر دلیلی امکان احراز هویت ندارید لطفآ از ثبت اگهی خوداری کنید چون پس از فروش تا زمانی که حراز هویت نکنید وجهی بحساب شما انتقال داده نخواهد شد.
  • به دلیل عدم کلاه برداری , شماره شما به عنوان فروشنده در سایت و کانال نمایش داده نخواهد شد و فقط مدیران سایت شماره فروشندگان رو دارند.
  • نوع ضمانت اکانت شما که در فرم زیر وارد میکنید به سه صورت زیر هستند لطفآ در انتخاب نهایت دقت را بفرمایید
    ارائه ایمیل اصلی: در این روش شما باید اولین ایمیلی که اکانت خود را روی ان ساخته اید را با تمام مشخصات به خریدار تحویل بدهید و درصورت عدم ارائه معامله فسخ و شما شامل جریمه خواهید شد.
    ارائه تعهد و مدارک شناسایی: دراین روش شما باید یک متن که توسط ادمین برای شما فرستاده خواهد شد را روی یه برگه بصورت دستی بنویسید و همراه با مدارک احراز هویتی داخل یک تصویر برای ادمین ارسال بفرمایید که اگر اکانت از طرف شما بک خورد فروشنده با اتکا به این تصویر به مراجه قانونی مراجع خواهد کرد و از شما جبران خسارت خواهد کرد.
    ارائه مدارک شناسایی: دراین روش شما صرفآ فقط ملزم به احرازهویت معمول سایت هستید.
  • تذکر: اگر اطلاعات اشتباه وارد کنید و خریدار بعد از خرید و تحویل اکانت برگشت بزند معامله کنسل و فروشنده 10% درصد از کل مبلغ اکانت جریمه خواهد شد و هر نوع عواقب و ضرر و زیان برعهده فروشنده خواهد بود (لطفا با دقت اطلاعات اکانت رو وارد کنید)
  • برای ثبت اگهی از فرم زیر اقدام کنید.

مرحله 1 از 3

  • به فارسی بنویسید
  • درصورتی که اکانت تلگرام یا واتساپ نداشتید شماره ثابت را وارد نمایید

keyboard_arrow_up